Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 5, 2012

hanya DIA bisa mengambil RASA ini kalau itu TAKDIRNYA.


Dari hati ke hati berbicara buat renungan kita bersama.....

Diantara pedih perasaan..
dalam fikiran butuh jawapan..
yg sering bermain dlm luka yg ditinggalkan
... bukannya kita tidak mencintai yg ESA BILA BERBICARA TTG CINTA..
kenapa ada yg masih beranggapan begitu?
tahukah mereka kita hanya manusia biasa
ada perasaan..hati yg tersentuh mmg sukar utk dimengerti
apatah lagi mereka yg tidak pernah rasa LUKA DI LUKAI..
bukan kita melayan perasaan
tapi kita luahkan apa yg tersimpan..
dapatlah dijadikan pengajaran bukan utk menidakkan takdirnya Tuhan.
Hati ini walau sering dilukainya
tapi aku tetap setia dan sayang padanya..
Benci?perlukah?
bukankah setiap terjadi ada hikmahnya..
Aku tidak pandai bermain kata atau pun membuat cerita luka utk mendapatkan cinta...
Aku tetap aku..
lembutnya aku seorang wanita
tapi tegasnya aku berpegang pada CINTA DAN SETIA..
Rasa dan perasaan ini
Allah s.w.t yg beri...
dan hanya DIA bisa mengambil RASA ini kalau itu TAKDIRNYA.


~babylove~
Aku tetap aku...
Aku kota apa yg ku kata.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...