Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 5, 2012

Atas nama cinta

Layakkah hati utk terus mencintai...
setelah meluahkan benci
sedangkan hanya ingin mempertahankan diri..
itulah rasa yg sering menghampiri...
berkali ditepis ia tetap menghadirkan diri
dan tahukah dia setiap siang dan malam perasaan itu dlm genggaman erat tk terperi
menjadi diantara perindu yg terisi disudut hati
tapi terkunci dipagar hati
salahkah hati utk terus begini..
rendahkah harga hati ini...
kita terluka..
kita kecewa..
kita berserah Atas nama cinta
dan tiada siapa yg tahu melainkan DIA YG MAHA ESA...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...