Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, April 1, 2012

Pesanan buat Teman....

Teman,
aku tahu hatimu terluka..
tabahkan hatimu..
mohonlah pada yg ESA agar diberi KEKUATAN YG BERGANDA,
bagi mengharungi kehidupan didunia..
Teman,
... hidup ini jangan terlalu mengharapkan keindahan tanpa melalui saat2 kesukaran..
terluka itu sudah sebati pada setiap INSAN DIMUKA BUMI...
hanya KESABARANlah dapat kita pertaruhkan..
apa sahaja DUGAANNYA teruslah berjalan..
andai kamu terjatuh..
bangun lagi..jangan menyalahkan diri mengapa kamu terjatuh
tapi sematkan dihati..
"aku mahu mencuba lagi"
berterima kasihlah pada yg melukakan hatimu
kerana dia...kamu lebih berhati2 kini..
dan
Teman,
jangan lupa,sentiasa ingat pada yg ESA..
kerna DIA sentiasa ada utk hambaNYA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...