Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, April 1, 2012

Dalam cinta aku masih keliru...

Jangan katakan dirimu jahat…
tak rela aku mendengarnya….
biar apa pun tanggapan org mengenaimu
kamu tetap yg TERINDAH dimataku…
seorang yg pernah merawat luka hatiku…
seorang yg TEGAS dalam menangani soal hati…
... dan sentiasa menasihati biarpun kadang kala
melukakan hati ini..
tidak pernah ku letakkan dirimu
sebaris INSAN2 yg tidak tahu menghargai…
Cuma aku KELIRU DGN SIKAPMU
tapi aku hanya mampu diam dan memerhati….
kerna ku tahu kamu tahu APA YG ADA DIHATIKU ini…

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...