Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, March 18, 2012

Tuan hamba...

Tuan hamba...
tahukah semakin lama diri ini menjauhkan diri..
semakin kuat ingatan dihati..
Tuan hamba..
tahukah seberat mana ku tanggung luka ini?
luka yg kamu beri tempohari..
Tuan hamba...
tahukah sedalam mana rindu dihati?
rindu yg tidak pernah ku lepaskan
kerana bimbang akan mengganggu situasi BAHAGIAnya kamu?
Tuan hamba..
tahukah bagaimana air mata ini mengalir tanpa henti?
sejak kamu MENGELUARKAN KATA2 MENGGURIS HATI?
Tuan hamba...
tahukah bagaimana caranya ku belajar mencari KEKUATAN
setelah aku jatuh dalam LAUTAN DUKA?
ku kumpulkan segala kenangan cerita cinta kita dulu..
dan ku simpan dalam LIPATAN KISAH2 SEMALAM...
ku adukan SEGALA RESAH PADA YG ESA...
mohon diberi KEYAKINAN DAN KEKUATAN..
dan yg paling berat bila terpaksa ku berdoa AGAR DAPAT MELUPAKANMU...biarpun ku tahu ia adalah "sesuatu"
yg sukar utk ku lakukan....
Tuan hamba..
kini kita sudah semakin jauh dari pandangan dan hati...
bukan kerana tiada lagi cinta dihati ini...
tapi kerana DIRI INI TELAH MEMBAWA HATI...
HATI YG TERLALU SARAT DGN LUKA YG TUAN HAMBA "REMUKKAN"....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...