Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, March 18, 2012

Sekali terluka,selamanya terasa.

Siapalah kita untuk menentukan baik buruknya seseorang... Setiap dari kita ada baik dan buruknya, dari itu usahlah menghakimi sikap org lain, ada baiknya memberi nasihat jgn sampai mengaibkan, dan bila berbicara biarlah berhati2, kerana sekali terluka...selamanya terasa. apa lagi ORANG YG KITA LUKAKAN ITU ADALAH SESEORANG YG MENYAYANGI KITA. Peringatan buat diriku juga :) ~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...