Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, March 20, 2012

Syairmu pengubat rinduku...

Kasih...bila hati ini kau sentuh, terus ada bicara hati..
dimana telah lama ku nanti saat-saat hati ini mengeluarkan bunga bunga cinta
yg hanya hati bisa melihatnya.. hati akan mendendangkan syair gubahan darimu yg ditulis khas buat aku... takkan ku lupa itu.. "manis wajahmu yg ku simpan didalam mataku pengubat rindu disaat kita tidak bertemu"itulah diantara bait2 syair mu utk ku..
kasih..dirimu adalah pelangi yg hadir dikala mendung menyelubungi aku... dirimu jugalah yg rentangkan kembali sayapku yg patah.. Jiwaku kembali bersenandungkan kebahagiaan.. dan akan ku harungi segala rintangan andai ianya singgah menjengah.. ku kuatkan hati agar takkan retak walaupun dihentak ... ~babylove~ dec 2010


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...