Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, March 20, 2012

Hukuman..

Hakim CINTA: Anda yg bernama RINDU SETENGAH MATI di jatuhkan hukuman keluar daerah CINTA dan hentikan rindu itu!!!

Rindu setengah mati: Tapi saya hanya merindui org yg saya cintai Tuan Hakim !

Hakim CINTA: kalau begitu anda dihukum ke Penjara CINTA seumur hidup kerana merindui org yg tak merinduimu!
...
Rindu setengah mati: kalau begitu saya sanggup asal saya tak disuruh berhenti merindui org yg saya cintai....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...