Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, March 11, 2012

Dia ...PEMILIK HATI

•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥
berat sungguh yg ku tanggung ini...♥♥♥
bila kasih sayang yg menggunung tidak dia tahu..♥♥♥
pura2 melupakan yg begitu mencabar hati..♥♥♥
sedangkan kenyataan yg sebenarnya ...hatiku telah kau curi.♥♥♥.
nak diluahkan aku tak berani...♥♥♥
maka tersimpanlah kasih sayangku ini...♥♥♥
andai takdirku begini..ku terima dgn rela hati...♥♥♥
walau siang dan malam nama mu bermain dihati.♥♥♥
didepanmu aku buat2 tiada kasih lagi..♥♥♥
tapi sebenarnya CINTA ku padamu ku simpan dilubuk hati..♥♥♥
hingga RINDU ku setengah mati.♥♥♥
Hingga kini aku terus berpura2 benci..♥♥♥
sedangkan dalam hati sayang padamu bertambah setiap hari...♥♥♥
Itulah keajaiban ilahi..♥♥♥
yg tak pernah terfikir oleh diriku ini..♥♥♥
dia yg ku benci akhirnya menjadi PEMILIK HATI...♥♥♥
•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥•´¯`•.♥•♪♫♥¸•´¯`•.♥•´¯`•..♥•.♥•♪♫♥.•´¯`•.♥¸•´¯`•.♥

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...