Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, March 11, 2012

cinta yg dibiarkan sepi...

cinta yg dibiarkan sepi...

hanya mengundang curiga dihati....

kepercayaan yg diberi tidak dihargai...
...
kasih sayang yg sejati...membuat keteguhan cinta begitu kuat sekali...

namun andai tiada kejujuran hanya membuat hati semakin luka dilukai....

seandainya cinta itu sudah tiada lagi.....

akan ku bawa hati ini....

biarkan diri ini sendiri sepi...andai itu yg terbaik..

ku terima dgn keredhaan dihati walaupun ku tahu ianya cukup ku umpamakan

seolah hati ini diisiat2kan berulangkali.....

ku tak sanggup menghadapi kerna cintamu tak sekuat cintaku....

hanya aku yg menanggung rindu...sedangkan dirimu hanya termenung disitu...

maafkan aku andai bicara ini melukakan hatimu....

tapi sudah tidak tertahan diri ini disakiti....oleh mereka yg tak memahami

cinta kita yg UNIK ini.....

~babylove~
march 2011

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...