Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, February 22, 2012

Dari hati ke hati

 
Dari hati ke hati..
membenihkan suara dari dlm lubuk jiwa
meluahkan bahasa cinta dihujung dunia
Istana cinta tak rasanya bahagia
bertemankan air mata bermandikan dusta
... akukah yg salah atau kau yg sudah berpaling arah?

~babylove~

2 comments:

  1. gemesik rasa dijiwa
    adunan layu dihati
    terkilan rasa kanda terima
    masakan cinta perlu dusta dihati
    tujuan kita sama
    satu rasa berlainan hati
    dua pendapat satu tujuan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...