Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, February 22, 2012

Aku sering tertanya dimana silapnya perhubungan kita
kau terlalu baik mungkin...
atau aku masih tak yakin..
kisah lalu sering menghantui perasaan ini
menjadikan aku sedikit keliru dgn rasanya RINDU terhadapmu
... cinta yg tak dapat ku luahkan kerana sakit yg lalu masih dalam hati
tk dapat ku cari penawarnya atu mungkin hadirnya kamu
adalah pengubat dalmnya luka?

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...