Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, February 24, 2012

Begitu mudah kamu melupakan saat2 indah kita bersama...
kemanisan itu sekelip mata hilang begitu sahaja...
seperti biasa yg buruk tentulah aku
biarpun silapnya dari kamu
tapi utk apa aku bersuara lagi kalau rasa hina dan kejian utkku dtgnya dari kamu
... satu2nya insan yg aku sayang
satu2nya insan yg aku hormati
kemaafan sudah berulgkali ku beri utk mu
dan kesakitan juga berulangkali kamu beri utk ku.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...