Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, February 24, 2012

Aku tidak sehebat mana..
aku juga tidak sekuat yg kau sangka
tapi kerana satu yg TERLUAH buat aku jadi tabah.
tidak mahu menangis lagi
biarpun suatu ketika dulu Air mata sudah sebati dgn diri ini...
... biarpun hatiku sakit dan pedih yg teramat
aku cuba utk menjadi kuat
akan ku bina semangat yg telah kau punahkan
tanpa ragu tanpa sedikit rasa amarah
kerna ku tahu semangat yg hilang itu telah digantikan dgn semangat yg berganda
yg sukar utk ku jumpa tapi akhirnya
SEMANGAT BARU INI MENGHIDUPKAN HATI DAN JIWAKU
dimana suatu ketika dulu semangatku adalah kamu yg telah ku matikan bila hatiku kau guris dgn terlalu...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...