Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, December 7, 2013

Cinta menutupi LUKA.

Cinta itu....bila kita rasa TENANG memandangnya..
terluka tapi mencintai...
TERSAKITI tp setia hingga akhir nanti.
Cinta itu INDAH tapi "berduri"
tak dinamakan CINTA jika mudah mendapatkannya...
CINTA itu akan terbit rasanya RINDU
bila cuba MENJAUH tapi hanya dia muncul di minda dan "BERLAGU DI QALBU"
Ada apa dgn CINTA?
HANYA YG TAHU ERTINYA TAHU BETAPA CINTA ITU SEMEMANGNYA PERLU....

~babylove~
Aku,kita dan kenangan itu
15 muharam 1435
19 nov 2013 -4.45am


1 comment:

  1. Iron-Core Stainless Steel Plated Stainless Steel Plated
    This is a Stainless harbor freight titanium welder Steel Plated stainless steel rocket league titanium white octane plated stainless titanium keychain steel base plate. This is a steel plated stainless steel Plated stainless steel plate. You properties of titanium might also titanium dioxide be interested $95.00 · ‎In stock

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...