Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Saturday, May 25, 2013

Ketabahan bertambah dlm setiap KEDUKAAN.


Disini...
bersama angin malam...
suara ombak kuat kedengaran...
pantai ini pantai KEINDAHAN..
DISINI JUGALAH KU BISIKKAN RAHSIA HATI
DALAM KEGHAIBAN..
sesekali ombak menghempas seolah muzik yg TERDAMPAR
Demi ruang dan waktu
camar dtg dan pergi..
ku tutup mata MINDA BERSUARA
"duhai hati...bersabarlah ..dan tambahkan KETABAHAN setiap kali bertambah KEDUKAAN"


~babylove~
Aku tetap aku..tak bisa mengukir calar dihati insan yg ku sayangi
kerna sudah ku rasa sakitnya LUKA ITU.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...