Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, February 25, 2013

Hujan di kuala

Hujan di Kuala...
tanpa aku sedari sejuknya sampai ke LUBUK HATI
aku hanya mampu memerhati
dari JENDELA.
kerna HUJAN  di kuala..
ku amati seakan berkabung disepanjang malam...
sedih,pilu membunuh sepi..
Hujan di kuala..
dari pintu hati ke pintu hati
ada kecewa ada juga bahagia
dalam sepantas waktu..
ku selami apa yg kurang difahami..
Hujan di kuala..
anak2 kecil bertempiaran
bila hujan semakin rancak
serancak debaran yg ada dihatiku..
memikirkan kamu
yg selalu dalam KELIRU
DAN JEJAK2 WAKTU ITU
KU TAHU ADA TELAPAK RINDU DIMATAMU.
Hujan di kuala...
hujan juga di hatiku..
hujan di kuala...temankanlah hujan dihatiku...
~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...