Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, November 11, 2012

sELAMAT bERaDu

Selamat beradu..
semoga lena kalian diulit mimpi yg indah2
dan sentiasa dalam dakapan YG ESA..
kerna sesungguhnya hanya DIA yg mengerti apa yg kita rasa..
susah dan senang DIA sentiasa ada..
dan maafkan hamba andai ada kata2 disini yg mengguris hati kalian semua..
hamba hanya manusia biasa yg baik itu adalah dariNYA
dan yg kurang dan lemah itu dari kelemahan hamba sendiri..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...