Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, November 4, 2012

Awak, tu bukan saya...saya biasa je

Andai awak nak cari wanita yg MENGGODA..
Opps..itu saya tak ada
sebab saya biasa biasa saja..
andai awak cari yg pandai BERGAYA..
Opps maaf sekali lagi ya...
sebab saya ni simple je orangnya
andai awak cari yg boleh dibawa ke majlis yg pandai mengawal situasinya..
mmmm....maaf maaf maaf...saya ni pemalu orangnya
tak pandai menyusan kata2 cuma bolehlah berbicara ala kadar saja...
kasut tumit tinggi mmg nampak seksi..
tapi itu bukan cara hidup saya..
saya pakai tumit rendah je
pakaian berwarna pun saya tak suka
hitam,coklat dan sesekali hijau itulah pilihan saya..
spaghetti mmg saya suka tapi awak
saya masak spaghetti mcm goreng mee je..
(sos dia saya tak suka...loya tekak saya..mee mamak lagi ummph le)
awak terkejut ke?
maaf ya awak...
saya ni cukup sederhana...
minyak wangi yg lima belas ringgit paling mahal bagi saya( itu pun dalam kotak ada banyak)
awak?mungkin tak pandang pun ..
tapi kalau nak cari yg setia ..insya'allah...itulah saya..
sebab mmg saya setia dgn semua yg saya suka...
dari dulu hingga kini..tak pernah beralih arah...hehe
saya bukan puji diri cuma itulah saya
banyak kekurangan dari lebihnya ;)

~babylove~
org cakap apa pun...saya selamber je

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...