Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, September 30, 2012

Duka menjadikan aku KUAT


Malam ini...
Aku seperti hari2 yg lalu
tetap seperti dulu..
MERINDUIMU..
Bukan melayan hati yg LARA..
tapi itulah caraku MENJADI SETIA PADA CINTA..
Biar tak bersua..
rasa cinta tetap ada..
itulah kuasa yg ESA...
memberi cinta dan aku menerima dgn hati yg TERBUKA..
kerna cinta ini benar2 menguatkan HATI...
mengajar aku SABAR,REDHA DAN PERCAYA BAHAWA CINTA ITU BISA MENGUBAH HATI YG KERAS MENJADI LEMBUT..
BICARA YG TAJAM MENJADI BERLAPIK..
KEYAKINAN YG HILANG JADI KUAT BERPEGANG PADA QADA DAN QADAR TUHAN..
Terima kasih pada ILAHI..
kurniakan aku cinta ini..
biarpun berakhir dgn DUKA
aku tetap BAHAGIA...KERNA DUKA MENJADIKAN KU KUAT
sungguhpun dia ROBEK HATI INI..
DALAM WAKTU YG SAMA
Aku masih MENCINTAINYA...

~babylove~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...