Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, July 17, 2012

Rasa LUKA itu aku yg punya

Kala kerinduan mengisi ruang sepi ini...
hanya KENANGAN menjulang dihati
menari2 bersama sisa yg ditinggalkan
yg tak pernah ku lupakan
kerna aku tak pandai mengunci RASA hati...
ku akui tiada sumpah janji
tapi hakikatnya kau sendiri mengetahuinya
yg tersirat dihati...
disaat cinta lamamu terumbang ambing
kau hadir jadikan aku tempat SANDARAN hati...
biar begitu tiada sedikit BENCI..
kerna cintaku lahir dari hati
sentiasa bertanya sendiri dimana silapnya KITA
dan mengapa kau lupa pada JANJI DARI HATI KE HATI...
begitu mudah kau berubah RASA..
dari baru bersama memupuk cinta bersamaku
akhirnya katamu itu semua SUDAH BERLALU..
Mungkin inilah TAKDIRKU..yg tidak pernah aku jangka
ku fikir kita sama2 rasa sakitnya TERLUKA...
RUPA2NYA  RASA  LUKA  ITU  AKU  YG  PUNYA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...