Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, July 10, 2012

Ku tulis surat cintaku

Ku tulis surat cintaku
meluah segala rasa..
waktu demi waktu hatiku mula berlagu
berlagu rindu pada dirinya yg sentiasa dihatiku
tawa guraumu sentiasa dikalbu
walau terkadang terpalit sendu
sayangku padamu tetap bersatu
ingin ku dodoi malammu dengan puisi yg kutulis khas buatmu
dan doaku agar sarat kasih kita sentiasa dalam ruang kepercayaan..
cinta dan kasihku sentiasa ku ulit dikala merindu
kau perlu tahu betapa aku kasih padamu yg sentiasa teristimewa dihatiku
kini dan selamanya...

Selamat Malam sayang...
Selamat beradu..
MOGA LENANYA KAMU DAN TENANG SELALU
DOAKU SENTIASA ADA UTKMU~

~babylove~
~hujan menemaniku disini~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...