Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, July 12, 2012

Kepercayaan ini goyah bila dirimu berubah kata

Dimatamu punya BAHASA...namun dihatimu dapat KU RASA
ada cinta antara KITA..
namun hati ini hancur bila katamu AKU HANYA KENANGAN...
Kenangan yg hanya kau kenang dikala HATI MU SUNYI..
Lukanya hati bila kau kata begitu...
mudahnya kau lupakan aku...
bukan ku ungkit cinta yg ku beri..tp apakah tidak sedikit pun apa
yg kita rasai selama ini adalah saat yg "BERERTI"?
ku angkat saratnya kasih dalam ruang kepercayaan...
ku jadikan kalung CINTA dalam kesetiaan...
dan aku tetap begini...bukan menagih cinta
CUMA HATI TERTANYA-TANYA
mengapa kau lukakan hati ini
namun tidak kutahu mengapa DEGILNYA CINTA INI  tetap melahirkan rinduku padamu
rindu mencengkam mengisi ruang sepi setiap hari...
cuma KEPERCAYAAN INI goyah bila dirimu berubah kata..
Kata2 mu yg menghiris jiwa~


~babylove~
Aku rindu kamu yg DULU~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...