Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, June 5, 2012

Mungkinkah kau yg teristimewa...

Mungkinkah kau yg teristimewa...

kerana tidurku takkan lena tanpa melihat gambarmu disisi.

Mungkinkah kau yg teristimewa...

kerana hatiku akan bertanya sedang apakah kamu disana...

Mungkinkah kau yg teristimewa...

kerana secara tiba tiba aku pandai bermadah indah menulis bait2 kata yg

terindah..yg dulunya aku tak tahu apa ertinya madah...

Mungkinkah kau yg teristimewa...

kerana apabila rindu melanda

airmata ini mengalir dengan derasnya...

Mungkinkah kau yg teristimewa...

Apabila kau sakit aku juga merasainya...

Istimewanya kau hanya aku yg tahu

dan telah ku letakkan namamu diruang paling istimewa

dalam hatiku

hanya kamu.....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...