Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, May 29, 2012

Seandainya dia sayang...

Seandainya dia sayang...
tak mungkin dia tinggalkan kita.
Seandainya dia tahu nilai cinta
tak mungkin dia biarkan kita menanggung derita.
Seandainya dia benar2 terluka dulu tentu dia tahu apa rasanya TERLUKA
dan tak akan benarkan kita merasai sebagaimana dia pernah rasai...
Seandainya dia rindu
pasti dia akan mencari kita
kerna rindulah PENGIKAT HATI
menyampaikan BEBANAN YG TERKUMPUL SELAMA INI...
dari itu...
jika berniat meninggalkan orang yg pernah membuat kita bahagia
ada baiknya dari mula lagi jangan mendekati hatinya
kerna SEKALI  KAMU  TERSENTUH  HATINYA
SELAMANYA  DIA  GENGGAM  HINGGA  KE HUJUNG NYAWA ..

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...