Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, May 4, 2012

kau yang tak mengerti

satu hari nanti pasti kau tahu
mengapa aku berdiam diri
yg penting kini..
biarlah ia menjadi rahsia hati
antara aku dan Allah yg satu
CINTA ku hanya utk hati ini
bukan ku membenci
tapi ini adalah aku...
Aku mungkin nampak LEMAH tapi
aku TEGAS dlm mendalami dan menangani CINTA
cintaku padamu juga adalah yg lahir dari hati..
tanpa ada paksaan..dan dari rasa yg Allah beri
AKU TETAP AKU
yg tiada siapa tahu apa dalam hatiku...
dan kau yg tak mengerti...

~babylove~

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...