Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, May 18, 2012

Kasih yg tercipta

Kisah kita dapatkah diteruskan..

kasih yg tercipta aku yg rasa..

mengira butir2 harapan yg masih tersisa

dalam diam ku menangis sendu

cuba melepaskan segala yg bercelaru...

lupa halangan kerana sayang hamba turutkan...

duri duri yg ada ku buang satu persatu

memastikan agar kau tidak dilukai..

Di lupa jangan di buang sayang...

izinkan kujaga ku letak ditempat teratas dlm kamus hidupku....

dan ku berikan kau satu hati agar menjadi

kasihku abadi selamanya.......

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...