Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, May 22, 2012

Dia yg berbeza

Indahnya pantai....
sejuk mata memandang...
tenang hati mendamaikan jiwa,
bila resah disitulah tempatku mencoret madah,
apa lagi setelah dia mengguris hati ini...
dia hanya tahu memohon kemaafan..
seolah tiada rasa selama ini...
sedangkan ketika dia didalam kelukaan
aku dijadikan tempat bersandar....
ketika itu dia tidak seperti sekarang,
dia ikhlas,dia menenangkan,dia sering berterus terang
dan dia tegas dalam segala yg dia katakan...
berbeza skg...
bila segala DUKANYA diubati,
dibuangnya cinta kami...
paling pedih bila kata2nya yg menikam hati...
dan aku tidak mengenal dia lagi...
tidak ku sangka tidak ku duga,
begitu mudah dia melupakan segala2nya...
lantas terfikir dibenak otak fikiranku
siapa aku dihatinya selama ini?
Ya Allah...apa salahku sehingga dipermainkan begini?
apakah dia fikir soal hati begitu senang disentuh dan dibuang?
kenapa dia berubah laku?
dan mengapa hanya aku rasa KELUKAAN  YG  MEMEDIHKAN
HINGGA  KE  LUBUK JIWA...
DAN  DALAM  WAKTU  YG  SAMA
AKU MASIH  MENCINTAI  DIA~

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...