Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Tuesday, May 8, 2012

Dalam KEREDHAANMU

Ya Allah...
dia memang ku cinta...
tapi ku bermohon janganlah dilebihkan cintaku padanya
melebihi cintaku padaMU.
Ya Allah...
dia memang cukup ku rindui...
tapi ku bermohon jgnlah biarkan rinduku ini merosakkan jiwa..
Ya Allah...
aku tahu aku harus menerima QADA dan QADAR MU
dan seandainya dia memang bukan utk ku...
bawalah dia pergi jauh dariku
jangan biar dia hadir walaupun dalam mimpi...
namun seandainya dia jodohku
satukanlah hati kami dgn CAHAYA  DAN  KASIH SAYANGMU
dan berkatilah kami dalam KEREDHAAN MU.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...