Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, May 13, 2012

Aku mahukan DIAKU yg dulu

Aku mahu diaku yg dulu...
yg tegas dalam perasaannya,
Aku mahu diaku yg dulu,
walau melukakan hatiku
dia akan cepat2 memujuk hatiku.
Aku mahu diaku yg dulu
yg tidak putus2 menasihati aku..
Aku mahu diaku yg dulu
walau dalam barannya dia, masih terlihat KELEMBUTAN BUDI BICARANYA.
Andai ditakdirkan diaku yg dulu hidup dalam KENANGANKU aku rela
utk hidup bersamanya dalam kenangan kami...
kerna diaku yg dulu benar2 MENYEJUKKAN HATI INI
Marahnya dia,
marah yg bertempat.
Guraunya dia,
gurau yg memikat.
Diaku yg dulu walau banyak kurangnya
aku tetap tenang disampingnya...KALAU AKU DAPAT MENGHENTIKAN MASA,INGIN SAHAJA  KU  MENGHALANG  PERUBAHAN DIAKU AGAR TETAP KEKAL SEPERTI DULU,
dan aku tidak mahu melihat diaku yg dulu berubah seperti HARI INI...
KERNA  PERUBAHANNYA  BENAR2 MENAKUTKAN  HATIKU INI.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...