Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, May 11, 2012

Aku dgn caraku

Nak ku buang
tak sanggup.
Nak ku teruskan
ku tiada upaya.
Nak ku luah
aku bukan siapa siapa dihatimu
bila dirimu sudah lupa siapa kita dulu,
tidak akan ku berdebat sedalam mana cinta ini,
tidak akan ku berkata walau sepatah bagi menegakkan rasa cinta yg dulu,
kerna itu bukan aku...
aku dgn caraku..
aku berdiam kerna ku cinta
aku berdiam kerna rindu itu sentiasa ada,
aku berdiam kerna harga cintaku terlalu mahal utk ku jaja
ada baiknya ku bawa hati dihujung sepi
disitu aku ditemani..
berjutaan rindu dari semua pencinta..
disitu aku melihat rindu bersilih ganti kukuh merindui si cinta hati,
tiada yg menyakiti..
bersama DOA KE HADRAT ILAHI
agar dikuatkan rasa dihati.

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...