Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Monday, April 23, 2012

Lukisan cinta kita

hari ini aku ingin melukis...

bukan melukis wajahmu kerana wajahmu sudah ada dimataku...

aku ingin melukis! melukis dari hati..lukisan rinduku terhadapmu...

rindu itu gambaran ku cukup indah sekali..

ada manik2 yg bercahaya..

berwarna warni....melingkari awan dan cahaya terserlah menyinari..

dan rindu itu seakan menari2 lalu memanggil cinta ..

cinta berwarna putih bercahaya mendekati rindu lantas makin terserlah suasana itu...

indahnya rinduku buatmu..

cinta dan rinduku telah bersatu dialam itu

cuma tinggal kau dan aku yg akan menuruti..

moga bertaut cinta dan kasih..

dan lukisan ini tidak akan pernah siap kerana rindu dan cinta itu

sering bertambah dan tiada noktah....

begitu jugalah aku...takkan berhenti utk mencintai..

sehingga dijemput ILAHI...

~babylove~
12.23 am

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...