Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Friday, April 20, 2012

Cintaku Puisi buatmu

Adanya CINTA dihati ini ku gubahkan ianya menjadi puisi..

Puisi CINTA yg ku harap dapat menyentuh dan memeluk hatimu hingga akhir hayatku nanti...

kewarasan hati sentiasa teguh menemani..
...
memupuk cinta ini walau sering diiringi dgn airmata..

Puisi yg sering ku lagukan setiap detik kerna CINTA ku yg berputik sejak dulu lagi...

ku tahu ada yg membenci CINTA ku yg tulus ini..

jgn dihina CINTA ku ini..tapi juga jgn dikasihani...

biarkan CINTA ini kekal disini...menemaniku setiap kali ku gubah puisi...

khas Buat diaku....Cinta hatiku...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...