Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Thursday, March 8, 2012

Sebenarnya kami yg bernama WANITA…
bukanlah ingin diberi perhatian 24jam
tapi cukuplah memahami, menghormati dan menghargai kami.
Segala apa yg kami lakukan utk mereka yg kami sayang…
kami tak inginkan pujian menin...ggi…
cukuplah dgn menghargai akan KEWUJUDAN kami.
Buat WANITA begitu juga aku…
siapa pun kita..
seorang Ibu,nenek,kakak,mak saudara,adik perempuan…
Kita tahu apa yg kita mahu…
Kita tahu apa yg kita perlu…
dan kita tahu setakat mana kita mampu...
Terimalah segalanya dgn hati terbuka..
Walaupun ada LUKA ..
Itu semua ujian buat kita..
REDHA dan IKHLAS dgn semuanya..
KERANA
ALLAH s.w.t sentiasa simpankan KEAJAIBAN BUAT HAMBANYA.

Salam sayang dari hamba yg byk kurang dari lebihnya…
SELAMAT HARI WANITA ♥ ♥ ♥

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...