Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, March 25, 2012

Dulu..


dulu...
mmg aku tak suka dia...
malah aku benci dia..
kerana dia suka bergurau tak tentu waktu..
dulu..
aku tak izinkan sesiapa curi hatiku...
kerna aku takut rasa sakitnya kecewa..
dulu...
dia nak cuit hati,
aku tak bagi..
sbb terus terang aku kata
aku tak sudi...
dulu...
aku juga baru tahu
rupanya dalam nakalnya dia
hati dia pernah terluka..
kerana itu dari simpati aku terus jatuh hati...
dulu..
dari benci aku sayangkan dia sepenuh hati..
dia pandai jaga hati..
dan dia juga membina ISTANA didalam hati ini...
dan penghuninya
HANYA AKU DAN DIA...
dan katanya aku adalah PERMAISURI DAN DIA ADALAH RAJA
dan katanya lagi..takkan dia benarkan aku merasa DUKA selagi dia ada.
hebatkan?
Itulah kuasa tuhan...
memberi aku cinta diwaktu aku memerlukan...

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...