Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, March 7, 2012

Terkorban dalam cinta

bila sudah kering air mata menangisi..
ingin sahaja aku berlari
dari derita yg sentiasa disisi.
kesungguhan hati menggali kebenaran
apakah ada atau hanya sia2
... menghitung hari dimana hati ku yg sering kau lukai
tanpa belas dihati
tanpa sedikit kata benci aku tetap menyayangi
biarpun kini kita tak bersama lagi..
kasih yg dulu tak mungkin ku letak dihujung hati
kerana diri ini masih mengingati setiap bicara Dari hati ke hati kita
kau yg begitu keras hati...sering menafikan rasa kasihmu yg sejati
kerana tidak mahu ku dilukai..
ku tahu kita sama2 TERKORBAN dgn CINTA ini
terpaksa melangkah pergi disaat kita saling menyayangi....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...