Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, February 26, 2012

Wanita…
kita adalah permata…
jagalah peribadi kita..
jangan dibiarkan kita disentuh sebelum menjadi halal utk dia bakal IMAM kita.
selagi maruah dijaga tak mungkin nilai kita luntur..
... biar kita tidak secantik bidadari
tapi kecantikkan menjaga maruah diri lebih tinggi “cantiknya”
tanamkan dihati kita dgn mendekatkan diri pada ILAHI…
Sentiasa berdoa padaNYA agar kita sentiasa dilindungi dari termakan kata2 cinta dari INSAN yg tk sepatutnya.
dan bila kita sudah menjadi seorang ISTERI kelak
sentiasalah SETIA disisi suami JADILAH SAHABAT DISAAT DIA PERLUKAN SAHABAT..
JADILAH ISTERI BILA DIA MEMERLUKAN ISTERI..
DAN JADIKAN “DIRI KITA SENTIASA DIA PERLUKAN SETIAP SAAT…”

Peringatan buat diriku juga :)


~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...