Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Wednesday, February 29, 2012

Sayangi Cinta...
jangan membenci Cinta...
kerna Cinta anugerah terindah dari yg esa...
andai keyakinan itu kurang dihati...itu bukan tiada cinta..
cuma bimbang akan terjadi luka yg pedih akan terjadi...
... dari itu ingatlah.. Cinta memberi hati menerima..
jagalah cinta...pujuk cinta andai ada terguris bahasa...

~babylove~

A dakah kamu tahu sedalam mana kasihku?
K asih sayangku padamu sentiasa ku bawa kedalam jiwa..
U usah kau ragu akan cintaku...

C intaku bukan cinta biasa...
I anya lahir dari hati yg ku tutup utk tidak menerima cinta..
N ur cahaya darimu yg membuat hati ini membuka gerbang hati yg sekian
   lama ku kunci.
T iada ragu dihati utk menerimamu..
A da kesetiaan dan kejujuran yg terserlah..

P erlukah kepastian betapa aku cinta?
A ku sayang ,cinta,kasih kamu seadanya..baikmu, burukmu ku terima.
D i dadaku sudah tertanam namamu...
A ku rindu kamu setiap nafasku..

M arilah kita berdoa agar kita dapat bersama dunia akhirat..
U kirkan cinta dalam jiwa dan sampaikan pada yg Esa niat suci kita agar kita
direstuinya....

~babylove~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...