Aku hanya Insan biasa..

My photo
aku hanya insan biasa...tiada yg lebih tapi banyak yg kurangnya..menulis itu jiwaku.. aku menulis Dari hati ke hati..aku suka menyelami hati..mencari kekuatan dalam kelemahan..aku belajar memahami dgn setiap KETENTUAN ILAHI..dan setelahku temui dan ku sematkan dihati.."Bila kita tak bahagia skg tidak bermakna kita takkan RASA KEBAHAGIAAN ITU SAMPAI BILA2.. Sabar dgn dugaan, Tabah dgn penderitaan, Ikhlas dalam setiap perubahan, InsyaALLAH,"SAKIT" TU HILANG YG TINGGAL ADALAH HARI2 MENDATANG YG ALLAH SEDIAKAN DGN SEJUTA KELEBIHAN DARI DERITA YG PERNAH KITA TANGISKAN.

Sunday, February 19, 2012

ada cahaya dihatimu

http://youtu.be/6o0e1gFl1qU
Aku tahu kamu ikhlas...
tidak dinafikan kamu banyak menyedarkan aku...
mengajar aku utk terus mencari bahagia dan
menasihati melupakan segala luka yg lara...
dan tidak ku nafikan kamu adalah antara insan yg begitu istimewa...
... Ajaran Agama menebal yg kamu sandarkan itu begitu aku sanjungi..
tapi bila kamu kata ada cinta dihatimu
aku takut...
bukan tidak aku percayai dirimu
tapi aku takut aku akan kecewa lagi..
Maafkan aku..kelukaan aku yg lalu benar2 meragut keyakinanku..
puas aku mencuba utk menyedarkan diri tapi keupayaan itu telah tiada lagi..
Seandainya aku menemuimu dulu sebelum diaku yg lalu alangkah indahnya
sudah tentu aku adalah INSAN YG PALING BAHAGIA kerana mempunyai seseorang yg begitu menghargai cinta...
satu perlu kau tahu...
aku bukan setia dgn dia yg dulu
cuma aku takut andai SATU HARI NANTI kau akan melukakan aku sebagaimana dia melukakan aku..
kamu terlalu BAIK utk ku kenang sebagai org yg melukakan hati ini...
lebih baik ku kenang sebagai SESEORANG YG MEMAHAMI HATI DARIPADA KU KENANG SEBAGAI SESEORANG YG MEMBUAT LUKA DIHATI.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...